Friday, July 27, 2007

Reminiscing the Past

Haiz, it's coming to the end of July of year 2007! This year sets a record for me as I have not taken any day off from my work yet. Oh...so exhausted.

Anyway, here are some pix reminiscing the good old days in aussie. Actually not that 'good' lar, hate the weather so much, it snows in spring and the temperature can drop to 8 degree celcius during summer time.
Port Arthur, Tasmania.

Seven Miles Beach, Tasmania.



Mooloolaba Beach, Queensland.

I do miss the rainbow, you can easily spot one full-arch after rainy days.

19 comments:

MeiyeN said...

very nice pics! :D

Lyrical Lemongrass said...

lovely pics. beautiful memories. :-)

KampungboyCitygal said...

whoa..nice pic..my frenz were tellin me that they hate the weather in melbourne too..they were so glad to be back here

Tummythoz said...

Lomantik pix! Err.. was with crazy hair?

Kok said...

xiu long bao,
I'll feel like you when I was to leave Perth after I graduate (maybe).

Xiu Long Bao said...

meiyen:
Tq Tq :)

lyrical lemongrass:
yeah, they do bring back some sweet memories...

citygal:
Guess I'm very glad to be back in Msia too. Not only the weather shucks, the food is wholly torturing as well.

tummythoz:
Err...got crazy hair meh? Maybe becus of the stupid weather, haha...wind too strong lar, blow till 'crazy-look' oledi :P

kok:
No worries, u can always compensate ur boring life in msia with good food. ^Yay^

Jian said...

eh? food sucks ar?
ooooo i always tot western food is tasty and berkualiti tinggi even for the simplest food....like burger?... lolz

wmw said...

I want to break out into a love song already, looking at your romantic pics! Hahaha....

Ginger said...

nice one!!

pls link my foodblog at http://feastmalaysia.blogspot.com/

thanks!

wasabi said...

Heh Heh...Missing it leh? Told you so ...that you better appreciate the fact of living overseas experiencing different kind of weather from the hot hot hot days in KL. But nevermind, you can always go back again when you save enough money.

God of Food's said...

Nice pic, so sweet...

~Christine~Leng said...

u studied in Aus? very nice place indeed! :P Romantik-La... u and CSB!

Xiu Long Bao said...

jian:
Not when u hav sandwiches, burgers green peas n rocket leaves everyday...urghh...Msian food is the best, serious!

wmw:
LoL...pls do!

ginger:
thx for the link :)

wasabi:
where got lar, its good for travelling but not studying alone...woohooo...:(

GOF:
Tq Tq ;)

christine:
haha...actually the pix are not meant to be lomantik one :p not till u all commented.

jason said...

Nice pics.... hmm. Your pics made me even lazi-er to work now... :P

sc said...

so sweet, young love..lovely pictures.

Xiu Long Bao said...

jason:
huh? the blue sky makes u feel lazy?

sc:
really? maybe we look sweet from far ;p just dun zoom into the pix...haha

Precious Pea said...

Waahhh...so romantic. Is Tasmania nice? I always want to go visit Tasmania but somehow kept ending up in Melbourne. Snowing in Spring? Where you studied?

Xiu Long Bao said...

precious pea:
You should visit tasmania if u luv peaceful and heaven-like scenary. I can giv u travel tips if u wan to visit tassie :) Tassie is one the places that snows in spring. Maybe due to global warming. If u wan, i can share with u more when we meet up :)

Char Siew Bao said...

ooooo...
Brings back beautiful memories ... Its' August liao....
8 months into 2007...
Time flies...
But nothing has changed btw me & u ;p

For me i love the land down under...
Don't mind the weather :P
Heard that UK is worse!